4 recepti za pozitivno kulturo podjetja

Za vas sem v tokratnem nasvetu pripravil 4 vsebine, za katere verjamem, da se pojavljajo tudi pri vas in ne delujejo pozitivno na kulturo podjetja ali ekipe. Zraven sem dodal tudi 4 recepte oziroma pristope, ki so bistveno boljši in priporočam, da jih uporabljate v prihodnje.

  1. Obsojanje – vsakega od nas se je čas krize in korone drugače dotaknil. Ampak dejstvo je, da smo vsi krvavi pod kožo, vsak ima malo drugačen pogled, vsi drugače dojemamo. Enim je všeč modra barva, drugim rdeča, tretjim zelena. Namesto, da obsojate, raje sprejmite, razumite ali vsaj poskušajte razumeti sodelavce, kako razmišljajo in doživljajo situacije. Mogoče se boste iz tega naučili kaj koristnega zase, da boste v prihodnje pri svojem delu še malo boljši ali se boste počutili malo bolje.
  2. Kritiziranje. Če vidite, da nekdo nekaj ne dela v redu, potem vsaj povejte, kako bi naj bilo prav. Če samo opazim, da nekdo nekaj ne dela v redu in mu to povem, lahko negativno vpliva na človekovo samozaupanje in občutek lastne vrednosti. Kadar vidite, da bi lahko nekaj potekalo bolje, povejte in s tem boste pomagali vašemu sodelavcu oz. sodelavki, da bo pri svojem delu še boljša in posledično bo boljša tudi celotna ekipa.
  3. Predpostavljanje. Ne predpostavljajte, prepričajte se. Pogosto se dogaja, da izhajamo iz tega, da drugi razmišljajo in razumejo naše delo in svoje delo tako, kot ga razumemo in vidimo mi, pa temu ni tako. In ko se mudi, prenesemo informacije samo v delni obliki, zaradi česar druga oseba ne more svojega dela opraviti točno tako, kot se pričakuje ali kot bi bilo prav. Poskrbite, da bodo informacije, ki jih posredujete drugim JASNE in da jim posredujete informacije, ki so POMEMBNE, RESNIČNE in tudi KORISTNE.
  4. Pritoževanje / jamranje. Tega vam nikakor ne priporočam, čeprav pravijo, da je to v manjši količini celo zdravo. Dejstvo je, da nas jamranje in pritoževanje naredita nemočne, širi se negativna energija, manj smo aktivni. Če je res potrebno, pojamrajte minutko ali dve, nato pa se pogovarjajte o stvareh, na katere lahko vplivate. Samo zato, ker je situacija močnejša od nas, še ne pomneni, da smo nemočni. S pritoževanjem stopnjujemo občutek nemoči. Ko pa naredimo nekaj, na kar lahko vplivamo, se počutimo takoj bolje in nismo več prepuščeni toku usode ampak smo mi tisti, ki smo gospodarji usode.

Do naslednjega tedna vam želimo vse dobro.
Branko ŽUNEC in ekipa BMC International

Naročite se na nasvet tedna.

Zadnji prispevki

Sledite nam na Facebooku

BMC International

Izobraževanja

  • Izobraževanja po meri
  • Specialni programi
  • Razvojna akademija

Vse pravice pridržane. © 2018 BMC International