ASI 2021 | Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile

»Človek je s svojim znanjem, sposobnostmi in motiviranostjo najpomembnejši ustvarjalec nove vrednosti.«

V ekipi BMC International verjamemo, da ZMAGOVALNA MISELNOST NIMA STAROSTNE OMEJITVE in je vodilo vsega delovanja.
Naši programi dvigujejo energijo in zavzetost, ter razvijajo kompetence in talente vseh generacij vaših sodelavcev. 

Različne generacije na delovnem mestu prinašajo izzive, a tudi priložnosti. Izkoristite jih!

Za nami je uspešno sodelovanje z različnimi uspešnimi podjetji v okviru JR ASI 2017 in JR ASI 2019.

NAŠA EKIPA IZKUŠENIH BMC TRENERJEV IN COACHOV VSEH GENERACIJ (30+, 40+, 50+) VAS BO NAVDIHNILA Z DOBRO ENERGIJO, SPODBUDILA NOVE IDEJE, IZZIVE SPREMENILA V PREDNOSTI IN VAS NAVDUŠILA ZA IZJEMNE DOSEŽKE.

PROJEKT ASI 2021 JE TUDI V LETOŠNJEM LETU RAZDELJEN NA SKLOP A IN SKLOP B.

SKLOP A

je namenjen pripravi strategije.

Podjetja, do 10 zaposlenih, strategije ne potrebujejo. Podjetja, ki si znajo pripraviti strategijo sama, niso upravičena do sredstev. Podjetja, ki strategije ne znajo pripraviti sama, ali imajo več kot 10 zaposlenih, lahko za pomoč pri pripravi najamejo zunanjega strokovnjaka. (Upravičen strošek je 500 eur /svetovalni dan , število dni je odvisno od velikosti podjetja, največ, za velika podjetja je upravičen strošek 2000 eur.)

SKLOP B

je namenjen:

B1 – Izdelava načrta osebnega in poklicnega razvoja starejših zaposlenih NOPR (pripravijo podjetja sama).

B2 – Udeležba v motivacijskih programih.

B3 – Usposabljanja za pridobitev mehkih kompetenc, splošna usposabljanja, poklicno specifična usposabljanja.

B4 – Digitalne kompetence.

 

V sklopu B lahko pridobite sredstva za usposabljanje in dvig kompetenc vaših starejših zaposlenih. Upravičen strošek na zaposlenega je 30 eur/uro, minimalno število ur = 5 ur in maksimalno 60 ur. Višina maksimalno pridobljenih sredstev se razlikuje tudi glede na velikost podjetja.

Tukaj smo za vas!

1.

V prvi fazi vam bomo na voljo za pomoč pri pridobitvi sredstev.

2.

Skupaj bomo definirali vaše potrebe in cilje.

3.

Glede na vaše izzive in potrebe bomo skrbno pripravili izobraževalno-razvojni program.

4.

Skozi celotni proces bodo vašim zaposlenim na voljo naši strokovno podkovani in licencirani trenerji.

5.

Za vas bomo pripravili potrebna dokazila in poročila.

6.

Koordinirali bomo termine, tako lokacijsko kot časovno.

7.

Nudili vam bomo pomoč pri poročanju.

8.

Poskrbeli bomo, da bodo vaši starejši zaposleni pridobili potrebna znanja in kompetence na interaktiven in sproščen način.

Za več informacij smo vam na voljo
maja.vovk@bmcint.si | 051/399-036

Close Menu