Vodje, si želite motivirane, odgovorne, zavzete, pripadne, inovativne, pozitivno naravnane sodelavce?
Potem se najprej vprašajte, kaj naredite za to, da so sodelavci vse to ali čim več od zgoraj naštetega.
Ker so vse navedene lastnosti »output«, je potrebno zagotoviti dovolj kvaliteten »input« vodje. Začne se že s
»P.P.N.« - pogled, pozdrav, nasmeh ob prihodu na delo.
Nadaljuje se s tem, da ne glede na to, da zaposleni vsak dan izgledajo isto, kot dan prej, niso isti. Nikoli ne veš, kaj se jim je zgodilo, kakšni so prišli na delo in kako motivirani so za odlično opravljanje dela.
Zato se splača investirati čas v to, da jih pozorno spremljate in vas zanima, kaj se z njimi dogaja. Saj ni treba, da veste vse o vseh. Dovolj je da veste za tisto,
kar v službo (ne) spada in kar moti(vira) sodelavce pri tem, da kvalitetno opravijo svoje delo.
Priporočam vam, da si
planirate čas za vodenje vsak dan. Četudi samo 15, 20 ali 30 minut, ko se posvečate svojim sodelavcem in temu, kako jim gre, kako se počutijo in če se je treba pogovoriti o kakšni zadevi, ki jih moti pri delu. Hvaležnost, pohvala in lepa beseda delajo že po naravi čudeže in v delovnem okolju je enako. Ne izpustite priložnosti, da daste sodelavcem vedeti, da cenite njihov trud in se jim občasno zahvalite zanj. Ni vse v nagradi in bonusih.
Ljudje si želijo, da se počutijo cenjene, koristne in vredne. Vi tudi, kajne?
Bodite najboljši vodja, kar ste lahko za svoje sodelavce,
ko vas oni potrebujejo in verjemite, da lahko računate, da bodo tudi oni najboljši sodelavci takrat, ko jih boste vi potrebovali.
Vsak zaposleni si zapomni dva šefa:
prvega in najboljšega.
Če niste prvi, poskrbite,
da boste najboljši.