Tale nasvet je bolj vodstveno obarvan, a ker vsak od nas vodi najprej sebe, šele potem druge, je primeren za vse, ki delajo na polno v trenutnih, precej negotovih razmerah.
Če upoštevamo, da se ob številnih aktivnostih, ki jih imamo v planu, zgodi še marsikaj neplaniranega (mislim predvsem na dodatne težave), se vam lahko kaj hitro pripeti, da imate v nekem trenutku »preveč vsega v glavi«. Mogoče se vam to že zdaj dogaja in je to razlog, da nimate dovolj časa in energije za vse prioritetne naloge.
Potem potrebujete dve minuti za povrnitev fokusa.
Priporočam vam, da se v trenutku, ko začutite, da je vsega enostavno preveč in niste zmožni jasno in učinkovito razmišljati, umaknete nekam zase in si vzamete 2 minuti, da se umirite, sprostite in si povrnete fokus.
Kako to konkretno naredite?
Za vsak slučaj si nastavite na telefonu odštevalnik časa na 2 minuti (koristno, da imamo telefone pri sebi, kajne?) in si postavite in odgovorite na naslednja 3 vprašanja:
- Kaj trenutno počnem?
- Je to moja prioriteta?
- Kaj je moj naslednji korak, da bom čim bolje izkoristil/a preostanek dneva?
3, 2, 1...in akcija.
Čim bolj umirjen in produktiven teden vam želim,
Branko Žunec in ekipa BMC International
Tale nasvet je kratek izsek iz ene od lekcij iz moje nove knjige (R)Evolucija vodenja 2.0, ki izide spomladi. Prednaročilo knjige pride kmalu...tudi v e-obliki in audio verziji..