·
Tri dejstva, ki so med seboj neposredno povezana:
- Preobremenjenost s stresom se je v Sloveniji v zadnjih dveh letih povečala za več kot 60%.
- Stopnja bolniške odsotnosti se v Sloveniji v času po koroni povečuje s stopnjo 15% na leto (iz 4,6% v 2021 na 6,2% v 2023, za 2024 se bo približala 7%).
- Naša produktivnost v primerjavi z globalno odličnimi podjetji in organizacijami zaostaja za več kot 30%.
To pomeni, da imamo na področju produktivnosti podjetij in osebne učinkovitosti veliko priložnosti in dovolj volje, da te priložnosti tudi izkoristimo. Kako si to upamo trditi? Ker večina podjetij s trenutnimi pristopi in znanjem dokaj uspešno konkurira z globalnimi igralci – žal za ceno dejstev, ki sem jih navedel na začetku.
Rešitev je enostavna, a ne lahka. Če bi bila lahka, bi bilo vsako podjetje odlično, drži?
Kje je torej ključ do dviga naše konkurenčnosti in uspešnosti?
V tokratnem nasvetu tedna vam ponujam 3 x P - učinkovito metodo, da se boste še bolje odrezali v 2025:
- PRAVILNO
Organizirajte redne medoddelčne sestanke, da si oddelki oz. ekipe, ki so med seboj odvisni pri ustvarjanju dodane vrednosti izmenjajo ključne informacije, se uskladijo in definirajo konkretne korake za naprej.
Usklajenost ekipe na športnem terenu vedno znova navdušuje občinstvo in premaguje konkurenco – zgledujte se po njih in sistematično zmagujte kot vrhunska športna ekipa.
- PRAVI NAČIN
Organizirajte si delo tako, da s pomočjo vizualizacije ključnih kazalnikov najprej rešite prioritetne in izredne zadeve, nato malo manj pomembne, ostalo pa naj počaka (saj se pogosto dogaja, da opravljate prioritete drugih pred lastnimi, drži? Potem pa ste jezni sami nase...).
- PRAVI ČAS
Spremljanje e-mailov si uredite tako, da imate prave informacije ob pravem času; najbolje je vsake 2 uri za 20-30 minut, odvisno od narave dela (prenehajte s stalnim preverjanjem vašega e-nabiralnika – tisti, ki vas resnično potrebujejo, vas bodo poiskali osebno ali poklicali po telefonu!).
Organizirajte redne medoddelčne sestanke, da si oddelki oz. ekipe, ki so med seboj odvisni pri ustvarjanju dodane vrednosti izmenjajo ključne informacije, se uskladijo in definirajo konkretne korake za naprej.
Usklajenost ekipe na športnem terenu vedno znova navdušuje občinstvo in premaguje konkurenco – zgledujte se po njih in sistematično zmagujte kot vrhunska športna ekipa.
Organizirajte si delo tako, da s pomočjo vizualizacije ključnih kazalnikov najprej rešite prioritetne in izredne zadeve, nato malo manj pomembne, ostalo pa naj počaka (saj se pogosto dogaja, da opravljate prioritete drugih pred lastnimi, drži? Potem pa ste jezni sami nase...).
Spremljanje e-mailov si uredite tako, da imate prave informacije ob pravem času; najbolje je vsake 2 uri za 20-30 minut, odvisno od narave dela (prenehajte s stalnim preverjanjem vašega e-nabiralnika – tisti, ki vas resnično potrebujejo, vas bodo poiskali osebno ali poklicali po telefonu!).
Želimo vam čim več uspeha v organiziranju in izvedbi vaših prioritetnih nalog,
Branko Žunec in ekipa BMC International
p.s. Želite celovito oceno potenciala vaše produktivnosti, da boste lažje izkoristili več poslovnih priložnosti v 2025? Imamo pravo rešitev za vas, preverite tukaj.