Zanimivo, da ima prodaja pri večini ljudi še vedno nek negativen prizvok. Čeprav je dejstvo, da živimo od prodaje. A si tega enostavno ne priznamo.
Kaj vam koristi polno skladišče čudovitih in najsodobnejših izdelkov, če jih nihče ne kupi?
Kaj koristi sodoben prodajalec z atraktivno izložbo in polnimi policami izdelkov, če nihče ničesar ne kupi?
Kakšno pozicijo ima prodaja v vaši organizaciji in kako je vključena v vaše vsakodnevne aktivnosti? V odličnih organizacijah se večina sodelavcev zaveda, da se vse, kar počnete, na koncu pretvori v produkte ali storitve, ki jih vaše stranke kupijo – vedno znova in vam posledično zaupajo. Tako se gradi blagovna znamka. Zato tudi ni vseeno, kaj v prostem času o vaših produktih in podjetju govorite vaši družini, prijateljem, znancem in neznancem.
Vsi prodajamo. Nekateri direktno, drugi indirektno.
Tisti, ki se zavedajo, da živijo od prodaje
in to počnejo vztrajno in z nasmehom,
enostavno živijo bolje in tudi zaslužijo več.
V tokratnem nasvetu vam priporočam, da začnete razmišljati, kako boste vašim strankam olajšali izbiro in poskrbeli, da bo v vaših produktih in storitvah videla več koristi, kot pri drugih ponudnikih. Podpirajte kolege v prodaji, da bodo imeli čim več motivacije in vztrajnosti, da prodajo več in po čim višjih cenah. Več zaslužka, lepša prihodnost.
Naj na koncu pojasnim še logiko pri delu s strankami, ki sledi naslovu:
Ali vi prodate stranki to, kar potrebuje.
Ali pa ona vam proda izgovor, zakaj tega ne potrebuje.
In potem kupi drugje.
Želim vam, da s čim manj izgovorov ustvarite in prodate čim več (po čim boljših cenah!)
Branko Žunec in ekipa BMC International
p.s. tudi mi živimo od prodaje, zato vas vabimo, da kupite vstopnico in se nam pridružite na naslednjem ekskluzivnem seminarju »Kako privabiti in obdržati najboljše in talentirane kadre«, 26. marca 2025.