·
Povratna informacija ali feedback ni le vrsta komunikacije, ampak ključ do napredka in rasti.
Po raziskavi Harvard Business Review je 72 % zaposlenih poročalo,da so bolj motivirani, ko prejemajo redne povratne informacije.
Kljub temu večina ljudi še vedno ne izkorišča moči feedbacka.
Za ustvarjanje lastnega uspeha in uspeha organizacije je pomembno, da feedback podajamo in sprejemamo kot priložnost za izboljšanje (in ne kot kritiko).
Na nas je, kaj iz feedbacka koristnega »izvlečemo« – to je naša izbira.
Za vse, ki ste vodje, nasvet:
Še tako dober talent propade,
če ni pripravljen garati.
Zato je feedback vedno naravnan na trud
in dosežke, ne sposobnosti in talente.
Ko dajete feedback, upoštevajte nekaj ključnih načel:
- Namen naj bo pred vsebino – jasno določite, kaj želite doseči. Namen usmerja obliko komunikacije in vsak feedback se zaključi z dogovorom o naslednjem koraku.
- Vodimo ljudi, ne strojev – pazite, da s feedbackom ohranite ali okrepite samozavest sodelavca.
- Fokus naj bo na prihodnost – preteklosti ne moremo spremeniti, zato se pogovarjamo za naprej.
- Prva reakcija razkriva pravi interes – način, kako nekdo sprejme feedback, veliko pove o interesu za rast.
- Upam, upam si, zaupam – feedback podajte direktno, iskreno in z (za)upanjem v potencial sodelavcev. Ko vodja verjame v napredek sodelavca, tudi sodelavec verjame.
- Ignoranca ni opcija – najslabši feedback je ko »ni feedbacka« in kaže na na pomanjkanje interesa vodje.
Kdo je danes na vrsti za feedback?
En poln teden dobrega feedbacka vam želita
Branko Žunec in ekipa BMC International
P.S. Preverite nove top 3 programe, med katerimi je tudi Moč povratne informacije z(a) odlično energijo – kako povratno informacijo spremeniti v najmočnejše orodje za motivacijo in krepitev zavzetosti.