Za tokratni nasvet tedna me je navdihnil izjemen človek, prejemnik nagrade Združenja Manager za življenjsko delo, g. Branko F. Selak, direktor v Marmor Hotavlje, z delovno dobo 55 let. Prav ste prebrali, 55 let.
Prejšnji teden sem ga spoznal na eni večerni prireditvi in med številnimi modrostmi, ki jih je delil z občinstvom, sem si še posebej zapomnil njegovo izjavo:
»V poslu se dostikrat dogaja, da te kritizirajo. Ampak to je normalno. Če nisi pripravljen na kritike, ne moreš biti v poslu uspešen. Vsaka kritika vsebuje nekaj koristnega. Tvoja naloga je, da to izluščiš. Če pa si zamerljiv, ne moreš v poslu
napredovati. Sam lahko rečem, da nisem zamerljiv in zato sem šel vedno naprej.«
Izjemne besede, v katerih se prav gotovo lahko prepoznamo. Zamera ustvarja energijsko blokado in onemogoča, da bi razvijali odnose z drugimi in da bi se tudi sami razvijali.
Zato vam toplo priporočam: ne bodite zamerljivi.
Kritike drugih sprejmite kot dobronamerne. Če pa so slabo namerne, jih ignorirajte, a vseeno ne zamerite. Ker zamero držimo v sebi, podobno kot jezo. Kar ni dobro ne za posel, ne za zdravje.
Želim vam veliko pozitivnih kritik in napredovanja v poslu.
Branko Žunec in ekipa BMCInternational
p.s. Prav tako vam nebomo zamerili, če ne boste prisotni na naši 1. vodstveni kliniki, ki jo bomo izvedli 15. marca, bomo pa veseli, če se pridružite in spoznate, da za čisto vsako sodobno bolezen v poslu obstaja zdravilo.
Več o dogodku si poglejte tukaj in se prijavite na marketing@bmcint.si.