Si predstavljate, da bi imeli tudi za ocenjevanje vodij podoben način, kot velja za najboljše kuharske šefe na svetu? Kako bi to zgledalo in na kakšen način bi potekalo ocenjevanje?
- Ko kuharski mojster skuha jed, jo lahko vidimo, vonjamo, poskusimo in uživamo v njej.
Kako se opazi odlično vodenje?
Po rezultatih, vzdušju, na obrazu sodelavcev, v medsebojni komunikaciji, podpori, spoštovanju, zaupanju in skrbi pri ravnanju z delovnimi sredstvi. - Kuharski mojster svojo jed tudi ponosno predstavi, da se dobi občutek, da je pred vami prava mojstrovina.
Kako vodja predstavi svoje sodelavce, kako je ponosen nanje in kako predstavi rezultate, kaj vse so dosegli? - O kuharskem mojstru se piše in govori v uglednih krogih, še posebej jih priporočajo njihovi zadovoljni gostje, ki so uživali v njihovi hrani in predstavitvi.
Kaj vodje govorijo in pišejo o vaši organizaciji?
Kako vodje poskrbijo, da se širijo dobre informacije med sodelavci in kupci produktov oz. storitev?
Kako pomemben je ugled blagovne znamke delodajalca?
Namen nasveta tega tedna je, da se zavedamo, kako pomembno je vodenje in da si vodje resnično želijo, da bi osvojili »michelinovo zvezdico« za vodenje. To pomeni, da imajo interes za sodelavce in njihov uspeh. Da boste pri vodenju še bolj uspešni, priporočam še eno sestavino, na katero prav gotovo niste pomislili ob gornjih kriterijih in je tudi lastnost vrhunskih kuharskih mojstrov in to je »zabava«.
Da z dobro energijo in uživanjem kažemo našo strokovnost in odgovornost.
Da se ob lastnih napakah in neumnostih nasmejimo in jih odpravimo, naredimo naslednjič vrhunsko.
Da z drugimi delimo dobro energijo in se z njo vsak dan vračamo v delovno okolje.
Da smo vsi skupaj »zvezdice« pri delu in sijemo.
Moj predlog bi bil, da se michelinove zvezdice za vodenje dodelijo tistim vodjem, katerih zaposleni najbolj »sijejo« pri svojem delu.
Čim bolj sijoče dni vam želimo.
Branko Žunec in ekipa BMC International
p.s. »zvezdice« v poslu so tudi mladi sodelavci, ki pričakujejo, da bodo imeli v organizaciji možnosti, da pri delu »zasijejo«. Kako se to naredi in kako se na to pripraviti, bomo na dogodku »Kako pritegniti, voditi in obdržati mlade sodelavce«, 22. januarja 2025 razkrivali z direktorji, vodji, HR strokovnjaki in mladimi sodelavci. Pridružite se nam in poskrbite, da boste tudi vi čim bolje sijali. Na voljo so še 3 vstopnice, svojo si lahko priskrbite na marketing@bmcint.si.