Kaj je bolj pomembno – rezultat ali zadovoljstvo?

Vse pogosteje slišim v poslovnem svetu, kako pomembno je zadovoljstvo zaposlenih.

Če so zaposleni zadovoljni, so tudi produktivnost, zavzetost in rezultati podjetja dobri.

Sam trdim in tudi učim, da so za dolgoročno uspešnost podjetja potrebni trije elementi:

  1. Rezultat
  2. Vzdušje
  3. Napredek

In to v tem vrstnem redu.

Kaj bi odgovorili na vprašanje: “Ali podjetje s svojimi zaposlenimi podpisuje pogodbo o delu ali pogodbo o zadovoljstvu?”

Rezultat je na prvem mestu. Rezultat je tudi izvor zadovoljstva – uspešni ljudje so zadovoljni.

A odlični vodje se zavedajo, da vodijo ljudi, ne stroje. Zato z njimi ravnajo tako, da se počutijo pomembne, cenjene in spoštovane.

To je začetek motivacije in zadovoljstva.

A ni dovolj.

 

Še v tako motivirani ekipi se odlično vzdušje poslabša, če ni rezultatov. Drži?

Glede napredka pa samo ena modrost = kdor ne gre s časom, gre sčasoma.

 

Odlična podjetja imajo odlične rezultate, zadovoljne zaposlene in napredujejo iz leta v leto.

In to v tem vrstnem redu.

 

Veliko rezultatov in zadovoljstva v poslu vam želim v prihodnje
Branko in ekipa BMC International

Naročite se na nasvet tedna.

Zadnji prispevki

Sledite nam na Facebooku

BMC International

Izobraževanja

  • Izobraževanja po meri
  • Specialni programi
  • Razvojna akademija

Vse pravice pridržane. © 2018 BMC International