Koliko (res) skrbimo za svoje stranke…

…in zakaj jih imajo eni preveč, drugi pa premalo?

V poslovnem svetu velja, da so stranke bistvo posla. Drži. Brez strank ni posla.

Primer:
Doma opazite, da vodila pri oknih ne tesnijo več najboljše; kar je po več, kot 10-ih letih kar običajen pojav. Ker se ne spomnite točno, čigava so okna, pokličete enega od znanih ponudnikov oken in vrat, če lahko pošljejo mojstra, da pogleda in nastavi vodila. Pa vam prijazna gospa na drugi strani odvrne: »Joj, oprostite, ampak če niso naša okna, ne smem poslati nikogar.«

Saj razumem, če rečejo, da ne morejo, so zasedeni, imajo vse polno…ampak »ne smem«.

Tega pa ne razumem.

Večina podjetij še vedno prodaja produkte in ne skrbi, da stranki reši težavo. Dobiček lastnika je še vedno na prvem mestu, zadovoljstvo strank na drugem in zadovoljstvo zaposlenih na zadnjem mestu.

In potem se ista podjetja pritožujejo, da so stranke zahtevne, nepotrpežljive, neprijazne…in da jih ni dovolj, da je Slovenija premajhen trg in podobno.

Poskrbite za stranke.

Ko prepoznate, da imajo težavo, poiščite rešitev.

Stranke vam bodo hvaležne in si bodo to zapomnile. In tudi kupile bodo pri vas. Večkrat. Ne morem trditi, da vas bodo z veseljem priporočile, a vas bodo pravo gotovo omenile, ko jih bo kdo vprašal, kako so rešile težavo. Lahko pa zatrdim, da jih boste imeli dovolj.

 

En na stranke pozoren teden vam želim
Branko in ekipa BMC International

Naročite se na nasvet tedna.

Zadnji prispevki

Sledite nam na Facebooku

BMC International

Izobraževanja

  • Izobraževanja po meri
  • Specialni programi
  • Razvojna akademija

Vse pravice pridržane. © 2018 BMC International