PRODAJNA POEZIJA

Za stranko se danes je treba boriti,

in ji res najboljše stvari ponuditi.

          Najprej preveriš, kje najbolj boli,

          in ji ponudiš, kar resnično si želi.

                        Ne glej v prospekte ali ekran,

                        poglej jo v oči, da obraz ti bo znan.

                                         Ponudi, prodaj in povej še zakaj,

                                         stranka vrnila se bo in kupila še kaj.

                                                 Ob koncu prodaje odnos se razvije,

                                                 poskrbi, da stranka drugam ne zavije!

 

PRODAJA NI SAMO ODDELEK, JE NAČIN DELOVANJA CELEGA PODJETJA.

 

Se tudi vam dogaja, ker se sodelavci v vaši prodajni ekipi:
premalo zavedajo, kaj je njihovo poslanstvo,
premalo sprašujejo o pričakovanjih strank in preveč predpostavljajo?
v sebi premagujejo nesigurnost pred pogajanji za ceno?
premalo proaktivni, z zavedanjem da so stranke bistvo posla in ne »pošiljanje ponudb in čakanje na naročilo«,
ne gradijo dolgoročnega sodelovanja in partnerskih odnosov s strankami.

 

B2B PRODAJNA AKADEMIJA ZA RAZVOJ PRODAJNIH KOMPETENC

B2B prodaja ima prav posebno situacijo. Za odlične prodajne rezultate potrebuje:
– Prodajne specialiste, ki »pridobivajo stranke in nove posle«
– Prodajne specialiste, ki »negujejo odnose s strankami«


BMC Koncept izobraževanja in razvoja B2B prodajnih kompetenc je:
celovit, učinkovit, precizen, dosleden in navdušujoč.

Po BMC treningu boste veliko bolje obvladali svoj prodajni teren, bistveno bolje prepoznavali priložnosti za še več posla s kupci in nabrali dobro energijo .… Da boste v svojem poslu še boljši.

 

Katere kompetence potrebujejo sodobni prodajni specialisti v B2B prodaji:

Prodorni prodajni specialist
• Poznavanje produktov in njihovih koristi
• Obvladovanje terena / osebna učinkovitost
• Nastopanje z navduše(va)njem
• Odlično poslušanje in odkrivanje pričakovanj stranke
• Empatija (čustvena inteligenca)
• Uživanje v pogajanjih
• Zaključevanje
• Dodatna prodaja …

Ste pripravljeni, da vaše prodajne specialiste popeljemo na še bistveno višjo raven uspešnosti, odločnosti in navdušenosti?


B2C PRODAJNA AKADEMIJA ZA RAZVOJ PRODAJNIH KOMPETENC

Kako razviti prodajno ekipo, ki bo najboljša »reklama« za vaše stranke in ugled vašega podjetja?

A. Skrbnik odnosov s strankami

  • Odlično komuniciranje (poslušanje, vprašanja, povzemanje, asertivnost,…)
  • Organiziranost in doslednost
  • Situacijska iznajdljivost in čustvena inteligenca
  • Skrb za stranko
  • Sodelovanje z drugimi / timsko delo

Program BMC Akademije

je zasnovan na najnovejših psiholoških in »možganskih« študijah ter prijemih in konceptih izjemnih prodajalcev, ki ga pripravimo posebej za vaše situacije in izzive s strankami.

Ključne vsebine programa izobraževanja so:

  • prvi stik, ki stranko »potegne«
  • zgraditev zaupanja z »nevsiljivim« vodenjem do strankinih potreb
  • metoda VOK, ki poveča všečnost in »odpre« stranko
  • tehnika kombiniranja vprašanj, ki peljejo do strankinih pričakovanj
  • od prodajalca do »svetovalca«, da se nam stranka prepusti
  • psihologija prodaje in izbira pravega pristopa (ki pri stranki vžge)
  • predstavitev z navdušenjem in izbira produkta ali paketa s stranko
  • pogajanje za povečevanje vrednosti nakupa in zaključevanje
  • dodatna prodaja (ob oceni primernosti situacije)
  • zadnji stik, ki naredi vtis in si ga stranka zapomni
Vas zanima, kako prodajati s strastjo?
Video z naslovom »Prodajna akademija s strastjo« najdete na naši spletni strani www.bmcint.si

Udeleženci BMC Prodajnih akademij skozi več modulov izobraževanja,  videotreninge in stalno podporo BMC ekipe razvijete veščine in navade, s katerimi prodate bistveno več, bolje in lažje.

 Manj stresa, več užitka, več prodaje in še več zadovoljnih strank.

Close Menu