»Sprememba ali novost«

Vsake toliko je čas, da se v organizaciji nekaj spremeni. Ko zaposleni slišijo za spremembe, običajno niso navdušeni. Ravno nasprotno. »Zakaj nam je tega treba?« se sprašujejo. Strah, negotovost, odpor, jeza.

Vsake toliko je čas, da nabavimo nov(ejši) avto. Ko ugotovimo, da je čas za spremembo, smo polni prijetnih občutkov. Prišel je čas za novosti, ki jih prinaša razvoj v avtomobilski industriji.

V čem je razlika med tema dvema situacijama?

V tem, da nihče ne kupi spremenjen »stari« avto. Ne glede na to, kako bi ga spremenili, bi vedeli, da je še vedno naš stari avto, samo spremenjen. To bi tudi v vas povzročilo neprijetne občutke, kajne?

Dejstvo je, da nihče ne mara sprememb.

Dejstvo je, da imamo vsi radi novosti.

Izkoristite to.

 

En uspešen nov teden vam želi
Branko in ekipa BMC International

Naročite se na nasvet tedna.

Zadnji prispevki

Sledite nam na Facebooku

BMC International

Izobraževanja

  • Izobraževanja po meri
  • Specialni programi
  • Razvojna akademija

Vse pravice pridržane. © 2018 BMC International