»Time Management« ne obstaja! Postanite mojster v »Task Managementu«

V čem je skrivnost? Da ne morete upravljati časa. Čas teče in nič ne morete pri tem.

Kako razporejate svoje aktivnosti in kako odreagirate, ko pride do nepričakovanih motenj oziroma koliko jim preprečite, da bi vas motile pri pomembnih zadevah – to je skrivnost uspeha in dobro izkoriščenega časa.

V tokratnem nasvetu vam priporočam, da postanete mojster v izpolnjevanju VAŠIH nalog in prenehate s tem, da poskušate NAJPREJ ustreči drugim ali izpolniti njihova pričakovanja – preverite, kaj vam piše v vaši pogodbi o zaposlitvi. Zaradi česar so vas zaposlili in kaj so vaše naloge. Na koncu se potem dogaja, da se VI sekirate zaradi tega, kar VI niste uspeli narediti. Drugi (katerim ste poslali maile in izpolnili vse potrebno) vas ne tolažijo in naredijo VAŠIH nalog, kajne?

 

Priporočam tri koristne metode:

  1. Zjutraj si vzemite tistih 6 minut za planiranje svojih prioritetnih nalog in če se le da, si jih zapišite. Tako boste imeli več prostora v glavi za reševanje izrednih situacij in ne morete pozabiti na prioritete. In ni boljšega občutka, ko prečrtaš kako nalogo iz seznama.
  2. Ko prejmete e-mail s pripisom »asap« to ne pomeni takoj, ampak TAKOJ, KO UTEGNEŠ. Edina pravilna prva reakcija je, da premislite, kdaj bi lahko to naredili, dodate še ekstra pol urice in napišete: »Hvala. Lahko do 15.30?« Task Manager si kupi čas, da NAJPREJ naredi svoje prioritete in POTEM naredi še za druge.
  3. Izključite vse zvočne signale, ki opozarjajo na prispeli e-mail in odprite pogled na vašem nabiralniku na »poslano« ali »sent«, saj so tam shranjeno vse, kar ste VI naredili. V »prejeto« ali »inbox« je vse tisto, kar DRUGI pošiljajo vam. Tudi to povzroča stres, ko vidite, kaj vse je potrebno še narediti (ob vseh vaših prioritetah). Torej, ne počnite tega.

 

Če pa se slučajno zgodi, da na kak »asap« mail pozabite, ne skrbite. Tisti, ki vas potrebuje, vas bo pravočasno poklical in preveril, kako je z zadevo. Zapomnite si, da tisti, ki vas RESNIČNO potrebuje takoj, ne bo poslal e-maila. Dvignil bo telefon in vas poklical ali prišel do vas. Drži?

 

Postanite čim boljši »task manager« in prepričan sem, da boste kmalu dobili tiste pol ure ali morda celo urico, ki jo potrebujete, da boste imeli občutek, da ste resnično gospodar svojega časa.

 

Si upate?

En čudovit teden vam želi
Branko in ekipa BMC International

Naročite se na nasvet tedna.

Zadnji prispevki

Sledite nam na Facebooku

BMC International

Izobraževanja

  • Izobraževanja po meri
  • Specialni programi
  • Razvojna akademija

Vse pravice pridržane. © 2018 BMC International